Nieuws van Stichting WuWei

Tweede seizoen gaat van start!

In 2016 is de Stichting WuWei van start gegaan. We hebben in samenwerking met Inloophuis Toon in Waalwijk en Stichting Vaarkracht een viertal vaartochten met gezinnen en groepen mogen verzorgen. Kankerpatiënten en hun familie, lotgenoten.

Onze keukenprinsessen...

De dames Mirjam en Evelien Tijdink hebben onze gasten het afgelopen jaar verrast met bijzondere lunches. Met verse producten en heerlijke soepen. Ook in 2017 zullen zij de catering voor Stichting WuWei verzorgen.

Onze donateurs...

Wij hebben het afgelopen jaar donaties mogen ontvangen van de firma's Van Dalen uit Huissen en Verhoef Acces Technologies uit Aalsmeerderbrug. Daarnaast hebben we diverse giften van gasten en andere particulieren ontvangen.

Lees verder...

Varen met DeltaZuid

DeltaZuid steunt de Stichting WuWei vanaf haar oprichting door de website en huisstijl te verzorgen zonder daarvoor kosten in rekening te brengen. In ruil daarvoor hebben we vorig jaar een vaardag met een aantal relaties van DeltaZuid georganiseerd en hebben we een dag gevaren met het team van DeltaZuid.

Vaarschema 2017

Wilt u weten of er nog een dag beschikbaar is om te varen met de WuWei? Kijk dan even naar het vaarschema voor 2017. U kunt uzelf aanmelden of het contactformulier invullen voor informatie. Wij nemen dan contact met u op en bespreken uw wensen en de mogelijkheden.

We kunnen het niet alleen...

Naast DeltaZuid zijn er nog een paar organisaties die het mogelijk maken dat de Stichting WuWei haar werk kan doen, zoals Gebr. Voets Weg- en Waterbouw b.v. en Geen Man Overboord.