Trossen los

uitzicht2Vanuit jachthaven De Biesbosch in Drimmelen (Noord-Brabant) vertrekken we op een comfortabel en veilig zeilschip en varen we over de Amer, de Nieuwe Merwede en in de Biesbosch. Met maximaal 5 gasten aan boord varen we uit. Voor lunch, versnaperingen en drankjes wordt gezorgd. Daarbij houden we rekening met dieet wensen en meevarende kinderen.

De WuWei heeft een ruime kajuit, zodat je ook bij een regenbui droog kunt zitten. Zelfs als het weer iets minder is, laat de beschutte Biesbosch het toe te gaan varen. We leggen aan of gaan voor anker, kunnen op één van de vele eilanden wandelen, een balletje trappen of peddelen met de rubberboot een kreekje in op zoek naar de bevers die in de Biesbosch huizen.

P-P-P-P-PIRATEN!!

Voor kinderen kunnen we een een piratendag organiseren! Zodra we de piratenvlag hijsen bij vertrek is de WuWei een gevreesd piratenschip. Met een piraten-muts achter het roer, is dat geen belevenis? zeiltocht9jul16-bEn wellicht is er op een van de eilanden in de Biesbosch ook nog een schat verborgen...

Afgemeerd nagenieten

Als we terug in de haven zijn genieten we nog van een drankje in de kuip of de kajuit en kunnen eventuele meevarende kinderen zich nog vermaken met de speelmogelijkheden in Jachthaven de Biesbosch.

Voor elk wat wils!

In overleg wordt het vaarschema van de dag gepland, daarbij rekening houdend met jouw wensen en die van je gezelschap. De gehele dag wordt kosteloos verzorgd.